tiistai 6. toukokuuta 2014





 
Miten voikin tuntua niin mukavalta pullien leipominen pitkästä aikaa! Ja koska yleiskone on rikki, vaivasin taikinan käsin. Milloinkahan viimeksi olen niin edes tehnyt, ehkä talouskoulussa kaksikymmentä vuotta sitten.
 
Aloitin tänään pienen loman, pari viikkoa -se tuntuu niin tarpeelliselta ja juuri nyt. Olo on ollut tänään kevyt, kun sain jättää hetkeksi työvastuut mielestäni. Oikeastaan vasta tänään huomasin, kuinka paljon tarvitsenkaan nyt pientä paussia mukavasta, mutta joskus henkisesti melko raskaasta työstä.
 
Näiden kahden viikon aikana minulla on sellaisia operaatioita, jotka ovat vaatineet paljon ajatustyötä. Eli loma on erikoinen, toisaalta olen siitä iloinen, toisaalta mielessä jännitystä ja luonteelleni tyypillistä herkkyyttä.
 
Mutta luottavaisin mielin olen♥
 
Tuo rumasukka -yksin taitaa jäädä. Neulominen on jäänyt aika vähiin.
Mutta pikkuisen tuntuu jo sormenpäissä syyhyä tarttua puikkoihin.
 
Mukavaa viikkoa Sinulle!

3 kommenttia:

Juhani Laukkonen kirjoitti...

Nautihan lomastasi! Kaikki varmaan menee hyvin, olet tehnyt oikeita ratkaisuja... Muistetaan rukouksin <3

Olet tehnyt viisaasti, kun olet antanut Sofiannalle ja Saimille mahdollisuuden tarttua noihin leipomusasioihin! Minä olin niin ajattelematon ja itsekäskin aikoinaan, kun pelkäsin "sotkua".

Emileitha/Tarja kirjoitti...

Ihanaa lapsukaisten kanssa leipoa.. se on sitä oikeaa onnea

Henna kirjoitti...

Äiti, kiitos♥
Tarja; Totta:)